وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

واقعیت

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ

احمقانه ترین داستان های تاریخ را از حفظ شده ام ،
احمقانه هایی که اخلاق و شرافت را همیشه مهمترین عنصر برای زنده بودن در نظر گرفته اند ،
احمقانه هایی که به جای آنکه مرا در میان مسیری پر از شگفتی به جلو ببرند ، از من بره های ساخته اند برای دیگران
، راستش ، هر چه فکر می کنم می بینم ، اخلاق و شرافت احمقانه ترین قوانین برای زندگی کردن در مکان هایی هست که همه تصمیم گرفته اند زندگی کنند و فقط زندگی کنند ! 
فکرش را که میکنم ، باید کمی دوباره مثل کودکی ، دوباره حرف زدن را یاد بگیرم ، ذهنم پر از جمله های و پند های احمقانه اند !

۹۳/۰۵/۱۶
علی زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی