وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

بدون عنوان

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۰۵ ب.ظ

چه شد دوباره ، گویی از نو دنیا را برای تو آغاز کرده اند ، پای حرف هایم که بنشینی ، هیچ نمی بینی چز تکرار دیروز ، جز قصه ای که حالا باید از بر باشی ، دلم ، هوای توی میکند ، گویی تمام من ، آهسته دارد تو می شود و من را به گوشه ای غریب می رهاند ، وباز من می مانم و این اطاق خالی …..

چه شده است باز ، چه شده ، این آن نیست که من تصور میکردم ، گویی هر روز به عقب می روم تا تو را از نو ببینم ، ولی افسوس که خدا می ماند و من ….

فکر کن ، تو هستی و خودت ، کسی جز خودت نیست ، برای به تو رسیدن ، باید از نو بنویسم و تو را برای خودم هم که شده ، دوباره بسازم ، تو شخص خاصی نبودی ، این من بودم که با خاطراتی که با تو درست کردم ، تو را تبدیل به اکنونی کردم که گاهی هم که می شود ، باید به یادت باشم و خودم را سرزنش کنم که چرا اینگونه ، از تو رها شده ام ، و هیچ

و گاهی نه من آن میشوم که تو هستی و نه تو آن می شوی که من می خواهم ، تمام دنیا آن میشود که ما تصور می کردیم ، کوچه ها بوی باران گرفته اند ، قصه ها لبریز از نو بودن هستند و باز صورتی مبهم مرا به سکون وادار میکند ، به لحظه ای پر التهاب به نام تو ، چرا باید بدون آنکه خودم بخواهم ، تو بخشی از تکرار روزهایم شوی ،چرا و اینجاست که باید گفت ، خفه ، حرف هایت را قورت بده ، تو مردی و من رفتنم را ادامه میدهم ، در جاده ای که قرار بود ، تو هم باشی ولی باختی و روزهاست که من در راه رفتن هستم و هنوز می روم تا باور کنم که این من هستم که برنده خواهم شد …..

۹۱/۱۱/۰۵
علی زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی