وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

13 بدر

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ

امزور توی مسیر ،13 بدر که داشتم می یودم ، فرصت خوبی شد برای اینکه فکر کنم ، یه فکر خالی بدون دخالت فکر های دیگران

البته ناگفته نماند این وسط ، بارون نم نمی هم می بارید و منم سوار موتور بودم

یاد چند سال پیش افتادم ، یاد بعضی حرفای خودم ، خیلی وقت ها پیش می یاد که برای دیگران موعضه میخونم و میگم آدم باید دنبال هدفش بره ، هرچقدر هم می خواد سخت باشه

+چند روز پیش ، داشتم حساب کتاب های زمانی خودم رو می کردم که چقدر جلو رفتم ، چقدر درجا زدم ، چقدر به چیزی که می خواستم رسیدم ، دیدم که از چیزی که دوست دارم باشم خیلی دور شدم ، خیلی دور ، اونقدر دور که یه دفه یه ترس بزرگ کل بدنم رو گرفت  و احساس کردم دیگه کم اوردم و نمی تونم یه یکی از بزرگترین اهدافم برسم .


++خیلی قبل پیش ، من دوست داشتم در آینده توی یه مسیر خاصی باشم ، چیزی که از نظر خودم پوچ زندگی کردن نبود ، چیزی که به نظر خودم قهرمان بودن بود ، ولی متاسفانه توی سال های دانشگاه ، بر خلاف اینکه به دانشگاه رفته بودم که به این قضیه و هدف نزدیک تر بشم ، توی زمان دانشگاه به شدت دور شدم و یکی از دلایل اصلی جدا شدن از مسیر دانشگاه هم همین بود .


+یه لحظه کم اوردم ، دیدم نمی تونم و باید به خاموشی برم ، افکارم و برنامه هام همگی پوچ بود .اونقدر کم اوردم که کل بدنم شل شد ، باخته بودم ، به طور کامل 


امروز فرصت پیش اومد که دوباره انرژیم رو جمع کنم و واقع بین باشم ،تازه 24 سالم بود ، تازه اولش بودم ، کلی زمان هست برای رفتن به جلو ، دلیل اصلیش که نتونستم به مسیرم برسم ، نبود برنامه و البته فراموشی بود ،توی تمام مسیر با صدای بلند برای خودم سخنرانی میکردم و یه دفه انرژیم برگشت ، من می تونستم به این مسیر برگردم ، فقط کم اورده بودم .


بلند حرف زدن همیشه بد نیست ، خیلی وقتا کمک میکنه آدم با یه نفر حرف بزنه که خوب میفهمه چی میگه ;)

۹۳/۰۱/۱۳
علی زمانی

نظرات (۲)

چقد خوبه که هر چه زودتر بدونیم کجا قرار گرفتیم وکجا میخوایم بریم.جای احسنت داره.همین که میخوای دوباره بلند شی وتمام تلاشتو کنی این اولین قدم برد تو هستش.
منم گاهی با خودم بلند حرف میزنم.حس خوبی میده.
بلند حرف زدن همیشه خوبه.احسنت.جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی