وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

باورم کن

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ق.ظ

باورم کن ، باورم کن ، خیلی وقت هست خسته شدم از تکرار خودم برای غریبه هایی که نمی فهمن مرا ، باورم کن ، تو دیگر غریبه نیستی  ، تو هر روز ، سالهاست که تو را در حرفهایم تکرار میکنم

باورم کن 

۹۲/۰۸/۱۳
علی زمانی

نظرات (۱)

امیدوارم نوشته های زیباتون بالاخره چاپ بشن و همه بتونن ازشون استفاده کنن.
موید و پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی