وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

شاید

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ

باید دید چه میشود،

من بخشی جدا شده از خاطراتت خواهم بود 

یا تو ،تکه ای جدا مانده از حرف های من؟

من این وسط گم می شوم یا تو ،

و شاید هم من و تو،مثل این همه اتفاق پیش پا افتاده،حتی برای خودمان هم مهم نباشیم؟

و شاید هم این وسط دوباره یکی خودش را التماس کند!

و شاید هم مهمترین اتفاق پیش پا افتاده فکر های پاره شدمان شدیم،

وشاید ..

۹۲/۰۵/۲۱
علی زمانی

نظرات (۲)

متن قشنگی بود  .  
پاسخ:
شما لطف دارید :)
و در نهایت باید دید چه می‌شود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی