وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

شاید..

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۸ ق.ظ

سالها بود فکر میکردم .

سالها بود ، فکر می کردم فکر می کنم!

سالها بود ، فکر می کردم فکر می کردم فکر میکنم !

اما

الان باید فقط فکر کنم ،

و البته فکر میکنم واقعا دارم فکر میکنم 

شاید هم ، دوباره در زنجیره ای از فکر کردن ها گیر کرده ام و فقط حس نو بودن می کنم .. 

انگار این تردید و شاید ها همیشه بخشی از من خواهند بود ، 

بخشی از شاید های همیشگی من ، بخشی از مسیری که همیشه خواهم رفت

شاید همین الان هم که سعی میکنم نو بودن را تجربه کنم ،

 دوباره درگیره زنجیره ای از کهنگی های عادت های به گمانم نو شده ام که مرا آنقدر گیج می کنند که فکر میکنم واقعا این خودم هستم ، در صورتی که شاید اصلا این من نباشم و افکار و گفته ها و عقده ها و رسم هایی باشید که این جامعه برایم به جای گذاشته اند  و من فارغ از زندانی بودنم ،

 فقط فکر میکنم که آزادم 

شاید هم دوباره ذهن به اوج رسیده و همه چیز را فراموش کرده و فقط دوست دارد آنچه را دوست دارد قبول کند .

شاید هم دوباره این من نباشم و شخص دیگری خودش را جای شعور من جای داده باشد و من فقط فکر کنم که خودم هستم

واقعا این تردید ها همیشه مانع میشوند که باشم و مدام به این فکرم که شاید شاید دوباره گم شده باشم


ای کاش نور بیشتری اینجا بود ، دیگر مثل گذشته این چراغ های نفتی کمکی نمی کنند ، 

شاید فردا صبح به خورشید سلام کردم ،تا شاید دوباره چشمانم ببینند ، قبل از آنکه چیزی دیده باشم

شاید این بار واقعا فکر میکنم که هستم

شاید ...

۹۲/۰۵/۱۱
علی زمانی

نظرات (۳)

واقعا زیبا و تاثیرگذار بود
پاسخ:
سپاس فراوان زهره خانم 
قشنگ بود :)

بعد از چند لحظه نمی دونم چرا احساس کردم دچار چند گانگی شخصیت شدم 
مخم ظرفیتش رو نداشته حتما :D 
پاسخ:
چند گانگی شخصیت همون حسی بود که باعث شد این رو بنویسم ، ;)
خیلی نیازبه فکرکردن میخواد،منم مثل ریحانه جون یه لحظه احساس کردم مغزم ظرفیتشونداره
پاسخ:
پس فکر کنید ، :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی