وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

وقتی که می خندی

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ب.ظ

لب هایت شاید چیزی بیشتر از بخشی از صورتت باشند ، و شاید هم ، صورتت ، چیزی بیشتر از جسمت ،

حتی بوسیدن لب هایت هم اکتفا نمی کند ...

گاهی که می خندی ، همه ی اینها ، در تضادی عجیب ،

به خلق نادرترین اتفاق ختم می شوند

و شاید یک دنیا که گاهی از خوش شانسی من ، من هم در کنار تو نشته باشم...

این وسط ، بخشی از صورتت ، نه به لب هایت می آید ،

نه به صورتت و حتی گیسوانت که شب ها در خواب ساعت ها دستانم را با آنها نوازش میکنم ..

، انگار اصلا جزیی از جسمت نیست ..

وقتی که می خندی ، تو اله ای می شوی پر از برهنگی ...

، که نادر ترین اتفاق ها را ، در زمانی کوتاه ،

برای من زنده میکنی ...

و شاید هم از آن من ...

و شاید هم بر علیه من ...

به عکست که نگاه می کنم ، یک چیز غیر عادیست،

به طرز نامتقارنی ،

زیبایی هایت مرا در صحنه ای مبهم شریک می کنند ..

وقتی که می خندی ، چشمهایت ، مرا بیشتراز آنچه هستم ،

در نادرترین اتفاق پیش رویم ،

به آرامشی عجیب ، می رسانند ،

و شاید هم جنگی بر علیه خودم ..

وقتی که می خندی ،

ساعت ها ، محو چشم هایت می شوم ،

لب هایت ، حتی گیسوانت ، همگی بخشی از این اتفاق هستند

ولی چشم هایت ...

کاش صورتت را ، با تمام دلبستگی هایش به من می دادی ،

تا من هم جزیی از نادر ترین اتفاق دنیا باشم ...

آنوقت شاید معنی واقعی صورتت را می فهمیدم ... 

۹۲/۰۱/۲۴
علی زمانی

نظرات (۱)

۲۵ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۵۱ یه دوست، غریبه آشنا
واقعا کلامتون آدم رو جادو میکنه.خیلی زیباست. احسنت. امیدوارم محکم تر و با صلابت تر از قبل به کارتون ادامه بدین. توی راه درستی قدم برمیدارین.
پیروز و شادکام باشید.
پاسخ:
سپاس بابت لطفی که به من دارید ، 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی