وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

ذهن به موازات مستی غریب به خواب رفته بود.

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ب.ظ

ذهن به موازات مستی غریب به خواب رفته بود.

مثل حرف نبود که گفته شود، بیشتر شبیه به شبه بود، سایه‌هایی پشت سر هم و ابهام آمیز، پر از خواب.

روباهی از جنس کاغذ و دستی سرتاسر بوی عطر.

برکه ای پر از مرگ و اتاقی خالی از بودنش.

دختری آشفته در کوچه ای و من جادوگری مهربان.

چشم‌هایی سیاه و موهایی بلند، شهوتی از درون و من سرزمینی تازه فتح شده.

بوسه ای بر گونه‌هایش و او سکوت، 

۹۲/۰۱/۰۱
علی زمانی

نظرات (۱)

سلام
اگر برای شما مقدور است دعوت نامه blog.ir,bayan.ir را برایم بفرستید

باتشکر از شما

موضوع : دعوت نامه blog,bayan طبق درخواست



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی