وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

وبلاگ شخصی علی زمانی

پیرامون مطالعات و دلبستگی های شخصی

در این بلاگ ، تمام حوزه هایی که به نوعی علاقه مند به کار هستم رو می نویسم ،
گاهی در مورد فیزیک و مقالات و تحقیقات و کارهایی که علاقه به پیگیریشون دارم ،
گاهی در مورد نظریات جامعه شناختی و روانشانی ، گاهی در مورد افکار جهان بینی ، گاهی در مورد طراحی وب ،
هر چیزی که به نوعی علاقه مند هستم ، در این بلاگ می گنجد

پربیننده ترین مطالب

باز آی ...

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲ ب.ظ

سال‌ها قبل، خیلی قبل‌تر از آنکه من بدانم چرا باید باشم.
در نقطه ای دور دور. دورترین نقطه ی زهنم ... 
، در واهمه ای سرتاسر ابهام، چشمانم را پیدا کردند ...
حراسان گرد خود، همچون تکه ای خواب.
، در قصه‌هایی هزار تو.
پی آنکه مرا با خود می‌خواند.
سرتاسرم سنگواره هایی سر تاسر پر ز آرزو.
سرتاسر ز التماس، دستانشان همچون اشک ، همچون خواب.
و من، در آرزوی پرواز. قصه ای دور دور .. 
چشمانم منتظر، به او.
تاریکی پشت تاریکی.
و او فقط مرا می‌خواند، صدایش پر از رهایی …
گاهی از خودم، گاهی از دیگری،

گاهی دلم سنگ، گاهی قطره ای شبنم.
گم شدن را خوب آموختم، کمانکه از ابتدا گم شده بودم.
کمانکه او را.
و هر روز بی آنکه بخواهم به التماسش، پر گشودن می‌سرودم.
دلم پر ز لرز.
این روزها بیشتر دستانم را لمس می‌کنم، که وقت‌ها پیش.
او مرا آشنا بود ...
گاهی می‌مانم با آنکه مرا می‌خواند، چرا همیشه نیست؟
چرا همیشه من باید هر کوچه را پی او، گرداگرد این نیستی، لمس کنم …
..
..
..

و خدا .. 
و خدا دستانش را شست، خسته از راهی دراز، خسته ای از رازی غریب ..

به کلاغ‌ها گفت.
آواز سر دهید 

ز دلتنگی ..

سپید سپید ....
و من به گمانم تاریکیست.
همچون آمدنشان.
و کلاغ‌ها صدایم می‌کنند.
و من هنوز گرد هیچ، او را می‌جویم …
دلم رسیدن می‌خواهد، لحظه ای اسمش، لحظه ای بودنش.
و خدا چشمانش را پاک می‌کرد …


و حالا روزهاست که گم می‌شوم.
از همان صبح خورشید، به گمانم پاهایم خودم هست.
به گمانم این خودم هست ولی دلم …
سیاهی اطرافش می‌خندد و من هنوز چشمانم را بسته‌ام …
ای خورشید امید، باز آی، دل بی تو به جان آمد، وقت است که باز آیی...

۹۱/۱۲/۰۱
علی زمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی